مدرسة الفن والهندسة

زمالك .. زمالك .. زمالك .. في التالته يمين .. فاكر انا اول مره جيتها كانت من سنين مش هنسى انا يومها وﻻ ساعتها كنا ساكتين .. صوت رج الملعب مره واحده تشجيع ملايين يا تيشرت العمر اه يا ابيض لو رحت فين .. عمري ما احب زيك انت لو حتي مين … لو حتى مين واسمع كلامي انا جنب النادي ده وعمري ما همني اسامي .. ناس تمشي وناس تفضل بروحها كاسبه احترامي انا مش برئ لو كان حبي هو اتهامي .. ايوه اتهامي هما بكاني بيجيلي انا وقت اكيد وبفرح معاه من تاني … و يومها بتبقا الدنيا من الفرحه مش سيعاني ده كفايه عليا اللحظه ديه انا مش اناني بهتف بكلمه من سبع حروف بيهزوا كياني .. زملكاوي لاخر يوم في عمري ماللي رباني كان زملكاوي واسمع كلامي انا جنب النادي ده وعمري ما همني اسامي ناس تمشي وناس تفضل بروحها كاسبه احترامي انا مش برئ لو كان حبي هو اتهامي .. ايوه اتهامي في التالته يمين .
الف الف مبروك فوز الزمالك بالدوري .. وانا بعتذر من كل الزملكاوية حاولت كثير اكتب عن فرحتي بالفوز بالدوري لكن الكلمات تاهت واتبعثرت من دماغي بسبب الفرحة الكبيرة بعد طول انتظار .. ومالقتش اصدق واحسن تعبير عن حبي وفرحتي بالفوز بالدوري غير كلمات في الثالثه يمين (مكاني المحبب بكل ماتش احضره ) لاحمد طارق يحي .. وادام الله الافراح بميت عقبة ومدرجات الثالثه يمين اليوم ودوم وسلامتكم .
ألووو اخير : شكرا من القلب لكل الرجال المخلصة من اصغر مشجع الي اداريي الفريق اللي وقفوا خلف الفريق وعلى رائسهم رئيس النادي سعادة المستشار مرتضي منصور الذي اعاد الهيبة لنادي الزمالك من جديد بمشاكساته اللطيفة على القلب .

محمد خلف الشمري
الكويت

التعليقات

1 تعليق
  1. zizo30
    1

    الزمالك يصل للتو للرقم 12 تحقيقاً لبطولات الدوري المصري !!!
    الاهلي وصل الى هذا الرقم ” 12 ” في العام 1974.. أي قبل ان يلد جميع لاعبيه الحاليين !!!
    الاهلي حقق الدوري 37 مرة مقابل 12 مرة فقط للزمالك !!!
    لعلك اخي الكاتب اتضح لك الفرق بين الاهلي و الزمالك !!!

    Thumb up 1 Thumb down 0
    6 أغسطس, 2015 الساعة : 9:30 ص
104